Óbudai Egyetem Digitális Archívum
    • magyar
    • English
  • magyar 
    • magyar
    • English
  • Bejelentkezés
Megtekintés 
  •   DSpace kezdőoldal
  • 0. Dokumentumbeadás
  • Könyvrészletek
  • Megtekintés
  •   DSpace kezdőoldal
  • 0. Dokumentumbeadás
  • Könyvrészletek
  • Megtekintés
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

PROJEKT ALAPÚ OKTATÁS – LEHETŐSÉG VAGY KÉNYSZER?

Thumbnail
Megtekintés/Megnyitás
978-963-449-024-1 _ 07.pdf (770.0KB)
Metaadat
Teljes megjelenítés
Link a dokumentumra való hivatkozáshoz:
http://hdl.handle.net/20.500.14044/30735
Gyűjtemény
  • Könyvrészletek [182]
Absztrakt
A projekt alapú oktatás napjainkban gyakran hangsúlyozott fogalom. Cikkünkben kísérletet teszünk arra, hogy meghatározzuk a projekt alapú oktatás főbb alapelveit, a környezet által támasztott elvárásokat, definiáljuk azokat a megoldásokat, amelyekkel meg lehet felelni a munkaerőpiac igényeinek. Kutatjuk a megvalósítás akadályait, feltárjuk a nehézségek fő forrásait és választ keresünk arra a kérdésre, hogy a mérnökképzés folyamatában a projekt alapú oktatást lehetőségnek vagy inkább kényszernek, esetleg elvárásnak vagy igénynek lehet -e tekinteni. Néhány megvalósított elképzelésen keresztül bemutatjuk azokat a szempontokat, amelyek alapján használható módszert lehet kialakítani a versenyképes mérnökképzés tekintetében.
 
A projekt alapú oktatás napjainkban gyakran hangsúlyozott fogalom. Cikkünkben kísérletet teszünk arra, hogy meghatározzuk a projekt alapú oktatás főbb alapelveit, a környezet által támasztott elvárásokat, definiáljuk azokat a megoldásokat, amelyekkel meg lehet felelni a munkaerőpiac igényeinek. Kutatjuk a megvalósítás akadályait, feltárjuk a nehézségek fő forrásait és választ keresünk arra a kérdésre, hogy a mérnökképzés folyamatában a projekt alapú oktatást lehetőségnek vagy inkább kényszernek, esetleg elvárásnak vagy igénynek lehet -e tekinteni. Néhány megvalósított elképzelésen keresztül bemutatjuk azokat a szempontokat, amelyek alapján használható módszert lehet kialakítani a versenyképes mérnökképzés tekintetében.
 
Cím és alcím
PROJEKT ALAPÚ OKTATÁS – LEHETŐSÉG VAGY KÉNYSZER?
A könyvrészlet száma
7
Szerző
Czifra, György
Megjelenés ideje
2017
Hozzáférés szintje
Open access
Konferencia címe
HAZAI ÉS KÜLFÖLDI MODELLEK A PROJEKTOKTATÁSBAN
Konferencia ideje
2017.05.23.
Nyelv
hu
Terjedelem
8
Tárgyszó
projekt alapú oktatás, felelőség, kényszer, mérnökképzés
Változat
Kiadói változat
A cikket/könyvrészletet tartalmazó dokumentum címe
HAZAI ÉS KÜLFÖLDI MODELLEK A PROJEKTOKTATÁSBAN NEMZETKÖZI KONFERENCIA
A forrás folyóirat éve
2017
Műfaj
Konferenciaközlemény
Tudományterület
Bölcsészettudományok - neveléstudományok
Egyetem
Óbudai Egyetem
Kar
Rejtő Sándor Könnyűipari és Környezetmérnöki Kar

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kapcsolat | Visszajelzés
Theme by 
Atmire NV
 

 

Böngészés

A teljes DSpace-benKategóriák és gyűjteményekMegjelenés dátumaSzerzőCímTárgyszóA gyűjteménybenMegjelenés dátumaSzerzőCímTárgyszó

Személyes felhasználói fiók

BejelentkezésRegisztráció

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kapcsolat | Visszajelzés
Theme by 
Atmire NV