PROJEKT ALAPÚ OKTATÁS – LEHETŐSÉG VAGY KÉNYSZER?
Megtekintés/ Megnyitás
Metaadat
Teljes megjelenítés
Link a dokumentumra való hivatkozáshoz:
Gyűjtemény
- Könyvrészletek [182]
Absztrakt
A projekt alapú oktatás napjainkban gyakran hangsúlyozott fogalom. Cikkünkben kísérletet teszünk arra, hogy meghatározzuk a projekt alapú oktatás főbb alapelveit, a környezet által támasztott elvárásokat, definiáljuk azokat a megoldásokat, amelyekkel meg lehet felelni a munkaerőpiac igényeinek. Kutatjuk a megvalósítás akadályait, feltárjuk a nehézségek fő forrásait és választ keresünk arra a kérdésre, hogy a mérnökképzés folyamatában a projekt alapú oktatást lehetőségnek vagy inkább kényszernek, esetleg elvárásnak vagy igénynek lehet -e tekinteni. Néhány megvalósított elképzelésen keresztül bemutatjuk azokat a szempontokat, amelyek alapján használható módszert lehet kialakítani a versenyképes mérnökképzés tekintetében. A projekt alapú oktatás napjainkban gyakran hangsúlyozott fogalom. Cikkünkben kísérletet teszünk arra, hogy meghatározzuk a projekt alapú oktatás főbb alapelveit, a környezet által támasztott elvárásokat, definiáljuk azokat a megoldásokat, amelyekkel meg lehet felelni a munkaerőpiac igényeinek. Kutatjuk a megvalósítás akadályait, feltárjuk a nehézségek fő forrásait és választ keresünk arra a kérdésre, hogy a mérnökképzés folyamatában a projekt alapú oktatást lehetőségnek vagy inkább kényszernek, esetleg elvárásnak vagy igénynek lehet -e tekinteni. Néhány megvalósított elképzelésen keresztül bemutatjuk azokat a szempontokat, amelyek alapján használható módszert lehet kialakítani a versenyképes mérnökképzés tekintetében.
- Cím és alcím
- PROJEKT ALAPÚ OKTATÁS – LEHETŐSÉG VAGY KÉNYSZER?
- A könyvrészlet száma
- 7
- Szerző
- Czifra, György
- Megjelenés ideje
- 2017
- Hozzáférés szintje
- Open access
- Konferencia címe
- HAZAI ÉS KÜLFÖLDI MODELLEK A PROJEKTOKTATÁSBAN
- Konferencia ideje
- 2017.05.23.
- Nyelv
- hu
- Terjedelem
- 8
- Tárgyszó
- projekt alapú oktatás, felelőség, kényszer, mérnökképzés
- Változat
- Kiadói változat
- A cikket/könyvrészletet tartalmazó dokumentum címe
- HAZAI ÉS KÜLFÖLDI MODELLEK A PROJEKTOKTATÁSBAN NEMZETKÖZI KONFERENCIA
- A forrás folyóirat éve
- 2017
- Műfaj
- Konferenciaközlemény
- Tudományterület
- Bölcsészettudományok - neveléstudományok
- Egyetem
- Óbudai Egyetem
- Kar
- Rejtő Sándor Könnyűipari és Környezetmérnöki Kar