Rövidített megjelenítés

Gáspár, Tamás
2025-07-15T14:16:28Z
2025-07-15T14:16:28Z
2017
http://hdl.handle.net/20.500.14044/30752
Az utóbbi évtizedek pedagógiai megújulásában kiemelt szerepet játszik a projektoktatás és az akciókutatás. Tanulmányunk azt mutatja be, hogy miként dinamizálható a projekt az akciókutatás szemléletével és módszerével, illetve miként tekinthető az akciókutatás és annak elemei komplex projektnek. A résztvevői akciókutatás (rak) lényegét tekintve: fejlesztési céllal történő komplex beavatkozás a gyakorlatba, illetve az elvégzett tevékenységre irányuló reflexió. Arra az alapgondolatra épül, hogy a társadalmi tevékenység (action) és társadalmi tudás létrehozása, bővítése (research) egymásra vonatkoztatható, mégpedig oly módon, hogy a vizsgálatot végző, a kutatási kérdéseket megfogalmazó, elemző, következtető csoport egybeesik – legalább is nem különül el – a vizsgált társadalmi közösségtől (participatory).hu_HU
dc.description.abstracthu_HU
dc.formatPdfhu_HU
huhu_HU
Projektoktatás és akciókutatáshu_HU
Open accesshu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
2017.05.23.hu_HU
Budapesthu_HU
Rejtő Sándor Könnyűipari és Környezetmérnöki Karhu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
Bölcsészettudományok - neveléstudományokhu_HU
projektoktatáshu_HU
akciókutatáshu_HU
részvételi módszerekhu_HU
Konferenciaközleményhu_HU
Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban-nemzetközi konferenciahu_HU
local.tempfieldCollectionsKönyvrészletekhu_HU
10hu_HU
Kiadói változathu_HU
15hu_HU
Hazai és külföldi modellek a projektoktatásbanhu_HU
2017
2017hu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
Budapesthu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés