Rövidített megjelenítés

Kósik, Ferenc
Kétyi, András
2025-07-15T12:22:50Z
2025-07-15T12:22:50Z
2017
http://hdl.handle.net/20.500.14044/30737
A projektalapú nyelvtanulás nem csak nyelvi fejlesztésről, hanem a sikeres együttműködéshez szükséges képességek, az úgy nevezett soft skillek fejlesztéséről is szól, amelyet a munkaadók jövőbeli munkavállalóiktól elvárnak. Kutatásunk célja hallgatóink ezen képességekkel való felruházása. Eddigi eredményeink azt mutatják, hogy a hallgatói visszajelzések egyértelműen pozitívak, az idegen nyelv használatának gyakorisága a projektfeladatokat végző csoportokban emelkedett és az idegen nyelvet hallgatóinknak realisztikusabb, a jövőbeli szakmájukhoz szorosabban kapcsolódó helyzetekben sikerült használniuk. Projektfeladataink átdolgozása után év végére az összes német nyelven oktatott tárgyunkhoz rendelkezni fogunk gyakorlatban kipróbált projektfeladattal és módszertani útmutatóval, amelyet a későbbiekben tanszékünk összes tanára használhat idegen nyelvi csoportjaival.hu_HU
dc.description.abstracthu_HU
dc.formatPdfhu_HU
huhu_HU
A projektalapú nyelvtanulás bevezetése a német üzleti szaknyelvi képzésbehu_HU
Open accesshu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
2017.05.23.hu_HU
Budapesthu_HU
Rejtő Sándor Könnyűipari és Környezetmérnöki Karhu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
Bölcsészettudományok - neveléstudományokhu_HU
nyelvtanuláshu_HU
Konferenciaközleményhu_HU
Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban-nemzetközi konferenciahu_HU
local.tempfieldCollectionsKönyvrészletekhu_HU
8hu_HU
Kiadói változathu_HU
12hu_HU
Hazai és külföldi modellek a projektoktatásbanhu_HU
2017
Óbudai Egyetemhu_HU
Budapesthu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés