A projektalapú nyelvtanulás bevezetése a német üzleti szaknyelvi képzésbe
Kósik, Ferenc
Kétyi, András
2025-07-15T12:22:50Z
2025-07-15T12:22:50Z
2017
http://hdl.handle.net/20.500.14044/30737
A projektalapú nyelvtanulás nem csak nyelvi fejlesztésről, hanem a sikeres együttműködéshez szükséges képességek, az úgy nevezett soft skillek fejlesztéséről is szól, amelyet a munkaadók jövőbeli munkavállalóiktól elvárnak. Kutatásunk célja hallgatóink ezen képességekkel való felruházása. Eddigi eredményeink azt mutatják, hogy a hallgatói visszajelzések egyértelműen pozitívak, az idegen nyelv használatának gyakorisága a projektfeladatokat végző csoportokban emelkedett és az idegen nyelvet hallgatóinknak realisztikusabb, a jövőbeli szakmájukhoz szorosabban kapcsolódó helyzetekben sikerült használniuk. Projektfeladataink átdolgozása után év végére az összes német nyelven oktatott tárgyunkhoz rendelkezni fogunk gyakorlatban kipróbált projektfeladattal és módszertani útmutatóval, amelyet a későbbiekben tanszékünk összes tanára használhat idegen nyelvi csoportjaival.
hu_HU
dc.description.abstract
hu_HU
dc.format
Pdf
hu_HU
hu
hu_HU
A projektalapú nyelvtanulás bevezetése a német üzleti szaknyelvi képzésbe
hu_HU
Open access
hu_HU
Óbudai Egyetem
hu_HU
2017.05.23.
hu_HU
Budapest
hu_HU
Rejtő Sándor Könnyűipari és Környezetmérnöki Kar
hu_HU
Óbudai Egyetem
hu_HU
Bölcsészettudományok - neveléstudományok
hu_HU
nyelvtanulás
hu_HU
Konferenciaközlemény
hu_HU
Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban-nemzetközi konferencia