A PROJEKT ALAPÚ OKTATÁS LEHETŐSÉGEI A FELSŐOKTATÁSI SZAKKÉPZÉSBEN PROGRAMTERVEZŐ – FEJLESZTŐ SZAKIRÁNYON RÉSZTVEVŐ HALLGATÓK SZÁMÁRA
Kelemen, András
Árgilán, Viktor
2025-07-15T12:00:04Z
2025-07-15T12:00:04Z
2017
http://hdl.handle.net/20.500.14044/30731
A fejlesztői munkahelyeken ma már kötelező elvárás a különböző fejlesztési módszertanok – elsősorban az agilis fejlesztés – ismerte, a csapatban való dolgozás készsége, és az új technológiák elsajátítási képessége. Ennek érdekében a „Rendszerfejlesztés” kurzus tematikáját, követelményrendszerét úgy alakítottuk ki, hogy a fent említett ismeretek, készségek megszerzését támogassa. A hallgatókat 2-3 fős csapatokba osztjuk. Mindegyik csoport kap egy közepes nehézségű feladatot, melynek megoldására átlagosan 6 hét időtartamot kapnak.
hu_HU
A fejlesztői munkahelyeken ma már kötelező elvárás a különböző fejlesztési módszertanok – elsősorban az agilis fejlesztés – ismerte, a csapatban való dolgozás készsége, és az új technológiák elsajátítási képessége. Ennek érdekében a „Rendszerfejlesztés” kurzus tematikáját, követelményrendszerét úgy alakítottuk ki, hogy a fent említett ismeretek, készségek megszerzését támogassa. A hallgatókat 2-3 fős csapatokba osztjuk. Mindegyik csoport kap egy közepes nehézségű feladatot, melynek megoldására átlagosan 6 hét időtartamot kapnak.
hu_HU
dc.format
Pdf
hu_HU
hu
hu_HU
A PROJEKT ALAPÚ OKTATÁS LEHETŐSÉGEI A FELSŐOKTATÁSI SZAKKÉPZÉSBEN PROGRAMTERVEZŐ – FEJLESZTŐ SZAKIRÁNYON RÉSZTVEVŐ HALLGATÓK SZÁMÁRA
hu_HU
Open access
hu_HU
Óbudai Egyetem
hu_HU
2017.05.23.
hu_HU
Budapest
hu_HU
Rejtő Sándor Könnyűipari és Környezetmérnöki Kar
hu_HU
Óbudai Egyetem
hu_HU
Bölcsészettudományok - neveléstudományok
hu_HU
agilis fejlesztés
hu_HU
csoportmunka
hu_HU
projekt
hu_HU
Konferenciaközlemény
hu_HU
HAZAI ÉS KÜLFÖLDI MODELLEK A PROJEKTOKTATÁSBAN NEMZETKÖZI KONFERENCIA