TARTALOM ÉS MÓDSZER KOHERENCIÁJA A PEDAGÓGIAI GYAKORLATBAN
Fóris-Ferenczi, Rita
2025-07-15T10:59:38Z
2025-07-15T10:59:38Z
2017
http://hdl.handle.net/20.500.14044/30705
A gyakorlatorientált megközelítés és a projektoktatás szemlélete – e konferencia témájaként ‒ kiváló ürügy arra, hogy tágabb perspektívából közelítsük meg az elmélet, tartalom, stratégia és módszer mibenlétének és összefüggésrendszerének az oktatás mindennapi gyakorlatában gyakran összemosódó értelmezéseit.
hu_HU
A gyakorlatorientált megközelítés és a projektoktatás szemlélete – e konferencia témájaként ‒ kiváló ürügy arra, hogy tágabb perspektívából közelítsük meg az elmélet, tartalom, stratégia és módszer mibenlétének és összefüggésrendszerének az oktatás mindennapi gyakorlatában gyakran összemosódó értelmezéseit.
hu_HU
dc.format
Pdf
hu_HU
hu
hu_HU
TARTALOM ÉS MÓDSZER KOHERENCIÁJA A PEDAGÓGIAI GYAKORLATBAN
hu_HU
Open access
hu_HU
Óbudai Egyetem
hu_HU
2017.05.23.
hu_HU
Budapest
hu_HU
Rejtő Sándor Könnyűipari és Környezetmérnöki Kar
hu_HU
Óbudai Egyetem
hu_HU
Bölcsészettudományok - neveléstudományok
hu_HU
pedagógiai paradigmák
hu_HU
tartalom és módszerek
hu_HU
Konferenciaközlemény
hu_HU
HAZAI ÉS KÜLFÖLDI MODELLEK A PROJEKTOKTATÁSBAN NEMZETKÖZI KONFERENCIA