TARTALOM ÉS MÓDSZER KOHERENCIÁJA A PEDAGÓGIAI GYAKORLATBAN
Megtekintés/ Megnyitás
Metaadat
Teljes megjelenítés
Link a dokumentumra való hivatkozáshoz:
Gyűjtemény
- Könyvrészletek [182]
Absztrakt
A gyakorlatorientált megközelítés és a projektoktatás szemlélete – e konferencia témájaként ‒ kiváló ürügy arra, hogy tágabb perspektívából közelítsük meg az elmélet, tartalom, stratégia és módszer mibenlétének és összefüggésrendszerének az oktatás mindennapi gyakorlatában gyakran összemosódó értelmezéseit. A gyakorlatorientált megközelítés és a projektoktatás szemlélete – e konferencia témájaként ‒ kiváló ürügy arra, hogy tágabb perspektívából közelítsük meg az elmélet, tartalom, stratégia és módszer mibenlétének és összefüggésrendszerének az oktatás mindennapi gyakorlatában gyakran összemosódó értelmezéseit.
- Cím és alcím
- TARTALOM ÉS MÓDSZER KOHERENCIÁJA A PEDAGÓGIAI GYAKORLATBAN
- A könyvrészlet száma
- 1
- Szerző
- Fóris-Ferenczi, Rita
- Megjelenés ideje
- 2017
- Hozzáférés szintje
- Open access
- Konferencia címe
- HAZAI ÉS KÜLFÖLDI MODELLEK A PROJEKTOKTATÁSBAN
- Konferencia ideje
- 2017.05.23.
- Nyelv
- hu
- Terjedelem
- 7
- Tárgyszó
- pedagógiai paradigmák, tartalom és módszerek
- Változat
- Kiadói változat
- A cikket/könyvrészletet tartalmazó dokumentum címe
- HAZAI ÉS KÜLFÖLDI MODELLEK A PROJEKTOKTATÁSBAN NEMZETKÖZI KONFERENCIA
- A forrás folyóirat éve
- 2017
- Műfaj
- Konferenciaközlemény
- Tudományterület
- Bölcsészettudományok - neveléstudományok
- Egyetem
- Óbudai Egyetem
- Kar
- Rejtő Sándor Könnyűipari és Környezetmérnöki Kar