Show simple item record

Garai-Fodor, Mónika
Jackel, Katalin
2025-07-07T08:30:57Z
2025-07-07T08:30:57Z
2018
http://hdl.handle.net/20.500.14044/30313
Generációs korszakjellemző, mint szegmentációs kritérium évtizedek óta fontos kérdés a marketingben. A koncepció lényege, hogy az egyes generációk korszakjelzőit megismerjük, és ez alapján magatartásuk nagyvonalakban előre jelezhető, azaz magyarázat található mai döntéseikre is.hu_HU
Generációs korszakjellemző, mint szegmentációs kritérium évtizedek óta fontos kérdés a marketingben. A koncepció lényege, hogy az egyes generációk korszakjelzőit megismerjük, és ez alapján magatartásuk nagyvonalakban előre jelezhető, azaz magyarázat található mai döntéseikre is.hu_HU
dc.formatPdfhu_HU
huhu_HU
Kvalitatív kutatási eredmények a Z generáció körében-milyen karrierről álmodnak, milyen munkahelyen dolgoznának szívesen a „Z”-khu_HU
Open accesshu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
2018hu_HU
Budapesthu_HU
Keleti Károly Gazdasági Karhu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
Agrártudományok - élelmiszertudományokhu_HU
kvalitatív kutatáshu_HU
Z-generációhu_HU
Konferenciaközleményhu_HU
Vállalkozásfejlesztés a XXI. századbanhu_HU
local.tempfieldCollectionsKönyvrészletekhu_HU
Kiadói változathu_HU
11hu_HU
Vállalkozásfejlesztés a XXI. századbanhu_HU
2018
2018hu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
Budapesthu_HU


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record