Kvalitatív kutatási eredmények a Z generáció körében-milyen karrierről álmodnak, milyen munkahelyen dolgoznának szívesen a „Z”-k
Garai-Fodor, Mónika
Jackel, Katalin
2025-07-07T08:30:57Z
2025-07-07T08:30:57Z
2018
http://hdl.handle.net/20.500.14044/30313
Generációs korszakjellemző, mint szegmentációs kritérium évtizedek óta fontos
kérdés a marketingben. A koncepció lényege, hogy az egyes generációk korszakjelzőit
megismerjük, és ez alapján magatartásuk nagyvonalakban előre jelezhető, azaz magyarázat
található mai döntéseikre is.
hu_HU
Generációs korszakjellemző, mint szegmentációs kritérium évtizedek óta fontos
kérdés a marketingben. A koncepció lényege, hogy az egyes generációk korszakjelzőit
megismerjük, és ez alapján magatartásuk nagyvonalakban előre jelezhető, azaz magyarázat
található mai döntéseikre is.
hu_HU
dc.format
Pdf
hu_HU
hu
hu_HU
Kvalitatív kutatási eredmények a Z generáció körében-milyen karrierről álmodnak, milyen munkahelyen dolgoznának szívesen a „Z”-k