Kvalitatív kutatási eredmények a Z generáció körében-milyen karrierről álmodnak, milyen munkahelyen dolgoznának szívesen a „Z”-k

Megtekintés/ Megnyitás
Metaadat
Teljes megjelenítés
Link a dokumentumra való hivatkozáshoz:
Gyűjtemény
- Könyvrészletek [135]
Absztrakt
Generációs korszakjellemző, mint szegmentációs kritérium évtizedek óta fontos
kérdés a marketingben. A koncepció lényege, hogy az egyes generációk korszakjelzőit
megismerjük, és ez alapján magatartásuk nagyvonalakban előre jelezhető, azaz magyarázat
található mai döntéseikre is. Generációs korszakjellemző, mint szegmentációs kritérium évtizedek óta fontos
kérdés a marketingben. A koncepció lényege, hogy az egyes generációk korszakjelzőit
megismerjük, és ez alapján magatartásuk nagyvonalakban előre jelezhető, azaz magyarázat
található mai döntéseikre is.
- Cím és alcím
- Kvalitatív kutatási eredmények a Z generáció körében-milyen karrierről álmodnak, milyen munkahelyen dolgoznának szívesen a „Z”-k
- Szerző
- Garai-Fodor, Mónika
- Jackel, Katalin
- Megjelenés ideje
- 2018
- Hozzáférés szintje
- Open access
- Konferencia címe
- Vállalkozásfejlesztés a XXI. században
- Konferencia ideje
- 2018
- Nyelv
- hu
- Terjedelem
- 11
- Tárgyszó
- kvalitatív kutatás, Z-generáció
- Változat
- Kiadói változat
- A cikket/könyvrészletet tartalmazó dokumentum címe
- Vállalkozásfejlesztés a XXI. században
- A forrás folyóirat éve
- 2018
- Műfaj
- Konferenciaközlemény
- Tudományterület
- Agrártudományok - élelmiszertudományok
- Egyetem
- Óbudai Egyetem
- Kar
- Keleti Károly Gazdasági Kar