A biztonságos szervezet – egyéni megközelítés A call centerek szervezeti struktúra követelménye
Megtekintés/ Megnyitás
Metaadat
Teljes megjelenítés
Link a dokumentumra való hivatkozáshoz:
Gyűjtemény
- Könyvrészletek [44]
Absztrakt
A szervezeti kultúrát tovább vizsgálva attitűd és feltáró értékvizsgálatokat végezhetünk,
amelyekkel értékelhetővé válik a szervezeti kultúra mélysége. A szervezeti kultúrát tovább vizsgálva attitűd és feltáró értékvizsgálatokat végezhetünk,
amelyekkel értékelhetővé válik a szervezeti kultúra mélysége.
- Cím és alcím
- A biztonságos szervezet – egyéni megközelítés A call centerek szervezeti struktúra követelménye
- Szerző
- Hajdu, Beáta
- Megjelenés ideje
- 2018
- Hozzáférés szintje
- Open access
- Konferencia címe
- Vállalkozásfejlesztés a XXI. században
- Konferencia ideje
- 2018
- Nyelv
- hu
- Terjedelem
- 8
- Tárgyszó
- biztonság, szervezeti kultúra
- Változat
- Kiadói változat
- A cikket/könyvrészletet tartalmazó dokumentum címe
- Vállalkozásfejlesztés a XXI. században
- A forrás folyóirat éve
- 2018
- Műfaj
- Konferenciaközlemény
- Tudományterület
- Agrártudományok - multidiszciplináris agrártudományok
- Egyetem
- Óbudai Egyetem
- Kar
- Keleti Károly Gazdasági Kar