A pénz értékének megítélése a generációs marketing aspketusából
Garai-Fodor, Mónika
Csiszárik-Kocsír, Ágnes
2025-06-26T07:36:27Z
2025-06-26T07:36:27Z
2018
http://hdl.handle.net/20.500.14044/30144
Manapság egyre nehezebb a mukaadók feladata abból a szempontból, hogy
megfelelően motiváló légkört és vonzó feladatokat kínáljanak az eltérő értékrenddel
rendelkező különböző generációk számára.
hu_HU
Manapság egyre nehezebb a mukaadók feladata abból a szempontból, hogy
megfelelően motiváló légkört és vonzó feladatokat kínáljanak az eltérő értékrenddel
rendelkező különböző generációk számára.
hu_HU
dc.format
Pdf
hu_HU
hu
hu_HU
A pénz értékének megítélése a generációs marketing aspketusából
hu_HU
Open access
hu_HU
Óbudai Egyetem
hu_HU
2018
hu_HU
Budapest
hu_HU
Keleti Károly Gazdasági Kar
hu_HU
Óbudai Egyetem
hu_HU
Társadalomtudományok - gazdálkodás- és szervezéstudományok