Rövidített megjelenítés

Garai-Fodor, Mónika
Csiszárik-Kocsír, Ágnes
2025-06-26T07:36:27Z
2025-06-26T07:36:27Z
2018
http://hdl.handle.net/20.500.14044/30144
Manapság egyre nehezebb a mukaadók feladata abból a szempontból, hogy megfelelően motiváló légkört és vonzó feladatokat kínáljanak az eltérő értékrenddel rendelkező különböző generációk számára.hu_HU
Manapság egyre nehezebb a mukaadók feladata abból a szempontból, hogy megfelelően motiváló légkört és vonzó feladatokat kínáljanak az eltérő értékrenddel rendelkező különböző generációk számára.hu_HU
dc.formatPdfhu_HU
huhu_HU
A pénz értékének megítélése a generációs marketing aspketusábólhu_HU
Open accesshu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
2018hu_HU
Budapesthu_HU
Keleti Károly Gazdasági Karhu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
Társadalomtudományok - gazdálkodás- és szervezéstudományokhu_HU
márkaépítéshu_HU
szegmentációhu_HU
munkahelyválasztáshu_HU
Konferenciaközleményhu_HU
local.tempfieldCollectionsKönyvrészletekhu_HU
Kiadói változathu_HU
12hu_HU
Vállalkozásfejlesztés a XXI. századbanhu_HU
2018
2018hu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
Budapesthu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés