A pénz értékének megítélése a generációs marketing aspketusából
Megtekintés/ Megnyitás
Metaadat
Teljes megjelenítés
Link a dokumentumra való hivatkozáshoz:
Gyűjtemény
- Könyvrészletek [44]
Absztrakt
Manapság egyre nehezebb a mukaadók feladata abból a szempontból, hogy
megfelelően motiváló légkört és vonzó feladatokat kínáljanak az eltérő értékrenddel
rendelkező különböző generációk számára. Manapság egyre nehezebb a mukaadók feladata abból a szempontból, hogy
megfelelően motiváló légkört és vonzó feladatokat kínáljanak az eltérő értékrenddel
rendelkező különböző generációk számára.
- Cím és alcím
- A pénz értékének megítélése a generációs marketing aspketusából
- Szerző
- Garai-Fodor, Mónika
- Csiszárik-Kocsír, Ágnes
- Megjelenés ideje
- 2018
- Hozzáférés szintje
- Open access
- Konferencia címe
- Vállalkozásfejlesztés a XXI. században
- Konferencia ideje
- 2018
- Nyelv
- hu
- Terjedelem
- 12
- Tárgyszó
- márkaépítés, szegmentáció, munkahelyválasztás
- Változat
- Kiadói változat
- A forrás folyóirat éve
- 2018
- Műfaj
- Konferenciaközlemény
- Tudományterület
- Társadalomtudományok - gazdálkodás- és szervezéstudományok
- Egyetem
- Óbudai Egyetem
- Kar
- Keleti Károly Gazdasági Kar