| Molnár, Trisztán | |
| 2024-10-29T12:29:52Z | |
| 2024-10-29T12:29:52Z | |
| 2022 | |
| http://hdl.handle.net/20.500.14044/26662 | |
dc.format | PDF | hu_HU |
| hu | hu_HU |
| Mesterséges intelligencia alapú ellenfelek fejlesztése kétdimenziós platformer játékhoz | hu_HU |
| Csak a ÓE IP-cím tartományából elérhető | hu_HU |
| Óbudai Egyetem | hu_HU |
| 2022 | |
| Székesfehérvár | hu_HU |
| Alba Regia Műszaki Kar | hu_HU |
| Óbudai Egyetem | hu_HU |
| Műszaki tudományok - informatikai tudományok | hu_HU |
| Szakdolgozat | hu_HU |
local.tempfieldCollections | Hallgatói dolgozatok | hu_HU |
| 53 p. | hu_HU |
local.consultantName | Vakulya, Gergely | |