Kalandjáték fejlesztése Unreal Engine 4 fejlesztői környezetben
Tóth, Milán | ||
2024-10-25T11:35:01Z | ||
2024-10-25T11:35:01Z | ||
2022 | ||
http://hdl.handle.net/20.500.14044/26503 | ||
dc.format | hu_HU | |
hu | hu_HU | |
Kalandjáték fejlesztése Unreal Engine 4 fejlesztői környezetben | hu_HU | |
Csak a ÓE IP-cím tartományából elérhető | hu_HU | |
Óbudai Egyetem | hu_HU | |
2022 | ||
Székesfehérvár | hu_HU | |
Alba Regia Műszaki Kar | hu_HU | |
Óbudai Egyetem | hu_HU | |
Műszaki tudományok - informatikai tudományok | hu_HU | |
Szakdolgozat | hu_HU | |
local.tempfieldCollections | Hallgatói dolgozatok | hu_HU |
69 p. | hu_HU | |
local.consultantName | Tolner, Nikoletta |
A dokumentumhoz tartozó fájlok
A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg
-
Alba Regia Műszaki Kar [1516]