Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ: Nemrég beküldött
Találatok megtekintése: 321-340 összesen: 512
-
Tantestületet támogató intézményfejlesztési terv kidolgozása
(Óbudai Egyetem, 2015) -
A mentor és a mentorált közötti kapcsolat kialakulásának tényezői és hatása a mentorálás folyamatára
(Óbudai Egyetem, 2015) -
A mentori felkészültség hasznosítása a munkaközösség-vezetői munkában
(Óbudai Egyetem, 2015) -
Online képességmérés
(Óbudai Egyetem, 2015) -
A SZAKTANÁCSADÓI MENTORI FELADAT TANTÁRGYSPECIFIKUS ASPEKTUSAI FÖLDRAJZ TANTÁRGYBÓL
(Óbudai Egyetem, 2015) -
A pedagógiai reflexió fejlesztésének lehetőségei pályakezdő középiskolai tanárok esetén
(Óbudai Egyetem, 2015) -
Tanulási probléma és tehetség
(Óbudai Egyetem, 2015) -
A portfólió szerepe és értékelése a tanárképzésben
(Óbudai Egyetem, 2015) -
Hallgatói híd program - autizmussal élő fiatalok esélyegyenlőségéért
(Óbudai Egyetem, 2015) -
Tantestület belső munkatársak általi fejlesztésének lehetőségei és nehézségei
(Óbudai Egyetem, 2015) -
Diákok szerepe a mentorálási folyamatban
(Óbudai Egyetem, 2015) -
A tanárok előmeneteli rendszereés a mentori munka kapcsolata
(Óbudai Egyetem, 2015) -
Vajdasági tanulók pályaorientációs vizsgálata az adatellenőrzés területén
(Óbudai Egyetem, 2015) -
Tanulási környezet hatásvizsgálata szakiskolai környezetben
(Óbudai Egyetem, 2015) -
Vajdasági középiskolások modellje a jó tanár-diák viszonyról
(Óbudai Egyetem, 2015) -
Vajdasági pedagógusok oktatási módszereinek vizsgálata
(Óbudai Egyetem, 2015) -
Elektronikus tananyagok fejlesztése
(Óbudai Egyetem, 2015) -
Szimulációs mérések az elektrotechnika-elektronika oktatásában
(Óbudai Egyetem, 2015) -
A vajdasági középiskolások jövőképének és példaképeinek az elemzése
(Óbudai Egyetem, 2015) -
Elektronikus tananyag fejlesztése Digitális elektronika tantárgyhoz
(Óbudai Egyetem, 2015)