Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ: Recent submissions
Now showing items 221-240 of 512
-
Gyógypedagógus tanárjelöltek mentortámogatási igénye iskolai gyakorlatokon
(Óbudai Egyetem, 2016) -
A mentori szerep felvállalásának motívumai
(Óbudai Egyetem, 2016) -
Együtt-tanítási módszerek alkalmazása a mentori munkában
(Óbudai Egyetem, 2016) -
A mozgás hatása a tanulási képességekre
(Óbudai Egyetem, 2016) -
Mentorálás lehetőségei egy szerkezetváltó szakközépiskolában
(Óbudai Egyetem, 2016) -
Tanítás és tanulás a 21. században mentorszemmel
(Óbudai Egyetem, 2016) -
A tanárjelöltek kommunikációjának jellegzetességei az IKT-osztályteremben
(Óbudai Egyetem, 2016) -
A tanári értékelés és döntéshozatal befolyásolhatósága
(Óbudai Egyetem, 2016) -
A kiégés veszélyei és prevenciója a tanári pályán a mentor szemszögéből
(Óbudai Egyetem, 2016) -
Motiválás és fegyelmezés - a tanárok és a diákok szemszögéből
(Óbudai Egyetem, 2016) -
A mentorrá válás folyamatának néhány jellemzője tapasztalt vezetőtanárok véleménye tükrében
(Óbudai Egyetem, 2016) -
Érzelmi intelligencia és stresszkezelés a tanári munkában
(Óbudai Egyetem, 2016) -
A mentori kompetenciák vizsgálata leendő, illetve tapasztalt mentorok körében
(Óbudai Egyetem, 2016) -
Pályakezdő pedagógusok beilleszkedését megkönnyítő kézikönyv létjogosultsága
(Óbudai Egyetem, 2016) -
Gyógypedagógus tanárjelöltek nehézségei az iskolai gyakorlaton
(Óbudai Egyetem, 2016) -
Az osztályfőnök és a szülők kapcsolattartása – Problémák és megoldások egy általános iskolában
(Óbudai Egyetem, 2016) -
A tanári tekintély alapjai és kialakulásának folyamata
(Óbudai Egyetem, 2016) -
Diákok tanulási motivációja a szakképzésben.
(Óbudai Egyetem, 2016)