Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ: Recent submissions
Now showing items 141-160 of 512
-
Hátrányos helyzetű tanulók problémáinak vizsgálata
(Óbudai Egyetem, 2009) -
Példaértékű pedagógus az interjúk tükrében mentori megközelítésben
(Óbudai Egyetem, 2009) -
A mentorálás szempontjai a hagyományos és alternatív módszereket alkalmazó ének-zene órán
(Óbudai Egyetem, 2009) -
A tanárok pszichés jóllétének vizsgálata pozitív pszichológiai nézőpontból
(Óbudai Egyetem, 2009) -
A ZENE SZEREPE A KÜLÖNLEGES NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK FEJLŐDÉSÉBEN
(Óbudai Egyetem, 2009) -
A zene és a képzőművészet helye és szerepe a fogyatékkal élők művészeti nevelésében
(Óbudai Egyetem, 2009) -
MIT NEM TANÍTOTT MEG A TANÁRKÉPZÉS?
(Óbudai Egyetem, 2009) -
A tanári szerepviselkedés modelljei
(Óbudai Egyetem, 2009) -
A tanulási motiváció változásai általános iskola felső tagozatos tanulók körében
(Óbudai Egyetem, 2009) -
Mozgás- és pszichológiai fejlődés vizsgálata serdülőkorban, a mentorálás lehetőségei
(Óbudai Egyetem, 2009) -
Tanulási stílusok az iskolámban
(Óbudai Egyetem, 2009) -
Együttműködés a tehetséggondozó műhelyekben
(Óbudai Egyetem, 2017) -
Pályakezdő pedagógusok felkészítése a „Z” generáció oktatására
(Óbudai Egyetem, 2017) -
Kommunikációs és konfliktushelyzetek kezelése a mentori tevékenységben
(Óbudai Egyetem, 2017) -
Szakiskolai tanulók tanulási motivációja
(Óbudai Egyetem, 2016) -
Gyakoroltató módszerek a számítógépes modellezés oktatásában
(Óbudai Egyetem, 2016)