Rövidített megjelenítés

Horváth, Tamás
2025-07-15T14:25:32Z
2025-07-15T14:25:32Z
2017
http://hdl.handle.net/20.500.14044/30753
Az építész szakma egy nagyon gyakorlatorientált tevékenység, ahol szintetizált ismeretekre van szükség. A gyakorló építészek munkáik többségében projektfeladatokat oldanak meg és egy kiterjedt projektstáb keretein belül dolgoznak. Ebből adódóan az építészek képzésének mindig is részét képezték a projekt jellegű feladatok. E cikk két példán keresztül mutatja be, hogy miként alkalmazható a projektszemlélet kiterjedtebb módon az építészképzésben, azon belül is az épületszerkezet-tervezés oktatásában. Az elmúlt években több tárgy keretében is olyan féléves feladatot adtunk ki, melyek elvégzéséhez hatékony csoportmunkára, az ismeretek kreatív alkalmazására, elmélyült kutatásra volt szükség.hu_HU
dc.description.abstracthu_HU
dc.formatPdfhu_HU
huhu_HU
Épületszerkezet-tervezés oktatás építészeknek projekt módszerrelhu_HU
Open accesshu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
2017.05.23.hu_HU
Budapesthu_HU
Rejtő Sándor Könnyűipari és Környezetmérnöki Karhu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
Bölcsészettudományok - neveléstudományokhu_HU
építészoktatáshu_HU
épületszerkezetek tervezésehu_HU
épületkorszerűsítéshu_HU
Konferenciaközleményhu_HU
HAZAI ÉS KÜLFÖLDI MODELLEK A PROJEKTOKTATÁSBAN NEMZETKÖZI KONFERENCIAhu_HU
local.tempfieldCollectionsKönyvrészletekhu_HU
11hu_HU
Kiadói változathu_HU
8hu_HU
Hazai és külföldi modellek a projektoktatásbanhu_HU
2017
2017hu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
Budapesthu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés