Rövidített megjelenítés

Thalmeiner, Gergő
Morauszki, Kinga
Almádi, Bernadett
2025-07-15T10:27:07Z
2025-07-15T10:27:07Z
2019
http://hdl.handle.net/20.500.14044/30703
A dolgozói (belső) elégedettség vizsgálata olyan eszköz, melynek eredménye hozzájárul ahhoz, hogy a vállalatok pontos képet alkothassanak a szervezetről, és segítséget tudnak adni az esetleges átalakításokhoz. Továbbá fontos azt is megemlíteni, hogy a munkavállalók elégedettségére való törekvés minden vezető számára meghatározó céllá kell, hogy váljon. Az elégedett dolgozó stabil, a szervezet céljaival azonosulni képes, hatékony munkavégzésre alkalmas, munkatársaira viselkedésével pozitív hatást gyakorló munkaerő állományt jelent.hu_HU
A dolgozói (belső) elégedettség vizsgálata olyan eszköz, melynek eredménye hozzájárul ahhoz, hogy a vállalatok pontos képet alkothassanak a szervezetről, és segítséget tudnak adni az esetleges átalakításokhoz. Továbbá fontos azt is megemlíteni, hogy a munkavállalók elégedettségére való törekvés minden vezető számára meghatározó céllá kell, hogy váljon. Az elégedett dolgozó stabil, a szervezet céljaival azonosulni képes, hatékony munkavégzésre alkalmas, munkatársaira viselkedésével pozitív hatást gyakorló munkaerő állományt jelent.hu_HU
dc.formatPdfhu_HU
huhu_HU
Belső elégedettségmérés az agráriumbanhu_HU
Open accesshu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
2019hu_HU
Budapesthu_HU
Keleti Károly Gazdasági Karhu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
Társadalomtudományok - közgazdaságtudományokhu_HU
elégedettséghu_HU
motivációhu_HU
hatékonysághu_HU
munkavégzéshu_HU
Konferenciaközleményhu_HU
Vállalkozásfejlesztés a XXI. században IX/1. kötethu_HU
local.tempfieldCollectionsKönyvrészletekhu_HU
19hu_HU
Kiadói változathu_HU
13hu_HU
Vállalkozásfejlesztés a XXI. századbanhu_HU
2019
2019hu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
Budapesthu_HU


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés