A kibertámadások és hatásuk az online márkák imázsára
Duszan Józef Augustyn
2023-07-12T17:10:45Z
2023-07-12T17:10:45Z
2020
http://hdl.handle.net/20.500.14044/24374
A kibergazdaság fejlődése új fenyegetéseket jelent a márkák és azok közönségkapcsolatai számára, különösen az online szolgáltatásokra és az informatikai szektor vállalkozásaira nézve. A kibertámadások új PR-kihívásokat jelentenek a vállalatok számára, melyek negatívan befolyásolhatják a márka imázsát, és csökkenthetik a kínált termékekbe és zolgáltatásokba vetett bizalmat. Az online és informatikai szolgáltatásokkal kapcsolatos márkák különösen kiszolgáltatottak a kiberfenyegetések marketingre gyakorolt hatásaival szemben. Az online szolgáltatások a felhasználók személyes adatait és pénzügyi eszközeit használják, melyeket kibertámadások során lehallgathatnak, kiszivárogtathatnak, ellophatnak, és a felhasználó akarata vagy érdeke ellenére használhatnak fel. E tekintetben a márkáknak védelmi stratégiákat kell kidolgozniuk a kibertámadások ellen, valamint terveket készíteni a kibertámadások márkára gyakorolt negatív következményeinek kezelésére. Jelen tanulmány a márkák imázsának kiberbiztonsággal kapcsolatos fenyegetéseire összpontosít, és a kibertámadások lehetséges hatásait vizsgálja a márka iránti bizalomra. Továbbá arra keresi a választ, hogy a vállalatok hogyan biztosíthatják ügyfeleiket, és hogyan reagálhatnak azőket ért kibertámadásokra.
dc.format
PDF
HUN
A kibertámadások és hatásuk az online márkák imázsára