Rövidített megjelenítés

Duszan Józef Augustyn
2023-07-12T17:10:45Z
2023-07-12T17:10:45Z
2020
http://hdl.handle.net/20.500.14044/24374
A kibergazdaság fejlődése új fenyegetéseket jelent a márkák és azok közönségkapcsolatai számára, különösen az online szolgáltatásokra és az informatikai szektor vállalkozásaira nézve. A kibertámadások új PR-kihívásokat jelentenek a vállalatok számára, melyek negatívan befolyásolhatják a márka imázsát, és csökkenthetik a kínált termékekbe és zolgáltatásokba vetett bizalmat. Az online és informatikai szolgáltatásokkal kapcsolatos márkák különösen kiszolgáltatottak a kiberfenyegetések marketingre gyakorolt hatásaival szemben. Az online szolgáltatások a felhasználók személyes adatait és pénzügyi eszközeit használják, melyeket kibertámadások során lehallgathatnak, kiszivárogtathatnak, ellophatnak, és a felhasználó akarata vagy érdeke ellenére használhatnak fel. E tekintetben a márkáknak védelmi stratégiákat kell kidolgozniuk a kibertámadások ellen, valamint terveket készíteni a kibertámadások márkára gyakorolt negatív következményeinek kezelésére. Jelen tanulmány a márkák imázsának kiberbiztonsággal kapcsolatos fenyegetéseire összpontosít, és a kibertámadások lehetséges hatásait vizsgálja a márka iránti bizalomra. Továbbá arra keresi a választ, hogy a vállalatok hogyan biztosíthatják ügyfeleiket, és hogyan reagálhatnak azőket ért kibertámadásokra.
dc.formatPDF
HUN
A kibertámadások és hatásuk az online márkák imázsára
Open Access
Szerző
Budapest
Óbudai Egyetem
Kibermárka
kiberbizalom
PR
online biztonság
online márkák
márkabizalom
IKT-biztonság
adatvédelem
Tudományos cikk
Biztonságtudományi Szemle
local.tempfieldCollectionsFolyóiratcikkek
ISSN 2676-9042
Kiadói változat
77-86. p.
különszám
2
2020
Óbudai Egyetem


A dokumentumhoz tartozó fájlok

Thumbnail

A dokumentum a következő gyűjtemény(ek)ben található meg

Rövidített megjelenítés