Óbudai Egyetem Digitális Archívum
    • magyar
    • English
  • English 
    • magyar
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • 5. Folyóiratcikkek
  • Biztonságtudományi Szemle
  • View Item
  •   DSpace Home
  • 5. Folyóiratcikkek
  • Biztonságtudományi Szemle
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A kibertámadások és hatásuk az online márkák imázsára

Thumbnail
View/Open
document.47.pdf (107.4Kb)
Metadata
Show full item record
URI
http://hdl.handle.net/20.500.14044/24374
Collections
  • Biztonságtudományi Szemle [290]
Abstract
A kibergazdaság fejlődése új fenyegetéseket jelent a márkák és azok közönségkapcsolatai számára, különösen az online szolgáltatásokra és az informatikai szektor vállalkozásaira nézve. A kibertámadások új PR-kihívásokat jelentenek a vállalatok számára, melyek negatívan befolyásolhatják a márka imázsát, és csökkenthetik a kínált termékekbe és zolgáltatásokba vetett bizalmat. Az online és informatikai szolgáltatásokkal kapcsolatos márkák különösen kiszolgáltatottak a kiberfenyegetések marketingre gyakorolt hatásaival szemben. Az online szolgáltatások a felhasználók személyes adatait és pénzügyi eszközeit használják, melyeket kibertámadások során lehallgathatnak, kiszivárogtathatnak, ellophatnak, és a felhasználó akarata vagy érdeke ellenére használhatnak fel. E tekintetben a márkáknak védelmi stratégiákat kell kidolgozniuk a kibertámadások ellen, valamint terveket készíteni a kibertámadások márkára gyakorolt negatív következményeinek kezelésére. Jelen tanulmány a márkák imázsának kiberbiztonsággal kapcsolatos fenyegetéseire összpontosít, és a kibertámadások lehetséges hatásait vizsgálja a márka iránti bizalomra. Továbbá arra keresi a választ, hogy a vállalatok hogyan biztosíthatják ügyfeleiket, és hogyan reagálhatnak azőket ért kibertámadásokra.
Title
A kibertámadások és hatásuk az online márkák imázsára
Author
Duszan Józef Augustyn
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-date-issued
2020
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-rights-access
Open Access
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-language
HUN
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-format-page
77-86. p.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-subject-oszkar
Kibermárka, kiberbizalom, PR, online biztonság, online márkák, márkabizalom, IKT-biztonság, adatvédelem
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-description-version
Kiadói változat
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-identifiers
MTMT: ISSN 2676-9042
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-other-containerTitle
Biztonságtudományi Szemle
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-other-containerPeriodicalYear
2020
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-other-containerPeriodicalVolume
2
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-other-containerPeriodicalNumber
különszám
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-type-type
Tudományos cikk
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-publisher-university
Óbudai Egyetem

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV