Óbudai Egyetem Digitális Archívum
    • magyar
    • English
  • magyar 
    • magyar
    • English
  • Bejelentkezés
Megtekintés 
  •   DSpace kezdőoldal
  • 5. Folyóiratcikkek
  • Biztonságtudományi Szemle
  • Megtekintés
  •   DSpace kezdőoldal
  • 5. Folyóiratcikkek
  • Biztonságtudományi Szemle
  • Megtekintés
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A kibertámadások és hatásuk az online márkák imázsára

Thumbnail
Megtekintés/Megnyitás
document.47.pdf (107.4KB)
Metaadat
Teljes megjelenítés
Link a dokumentumra való hivatkozáshoz:
http://hdl.handle.net/20.500.14044/24374
Gyűjtemény
  • Biztonságtudományi Szemle [290]
Absztrakt
A kibergazdaság fejlődése új fenyegetéseket jelent a márkák és azok közönségkapcsolatai számára, különösen az online szolgáltatásokra és az informatikai szektor vállalkozásaira nézve. A kibertámadások új PR-kihívásokat jelentenek a vállalatok számára, melyek negatívan befolyásolhatják a márka imázsát, és csökkenthetik a kínált termékekbe és zolgáltatásokba vetett bizalmat. Az online és informatikai szolgáltatásokkal kapcsolatos márkák különösen kiszolgáltatottak a kiberfenyegetések marketingre gyakorolt hatásaival szemben. Az online szolgáltatások a felhasználók személyes adatait és pénzügyi eszközeit használják, melyeket kibertámadások során lehallgathatnak, kiszivárogtathatnak, ellophatnak, és a felhasználó akarata vagy érdeke ellenére használhatnak fel. E tekintetben a márkáknak védelmi stratégiákat kell kidolgozniuk a kibertámadások ellen, valamint terveket készíteni a kibertámadások márkára gyakorolt negatív következményeinek kezelésére. Jelen tanulmány a márkák imázsának kiberbiztonsággal kapcsolatos fenyegetéseire összpontosít, és a kibertámadások lehetséges hatásait vizsgálja a márka iránti bizalomra. Továbbá arra keresi a választ, hogy a vállalatok hogyan biztosíthatják ügyfeleiket, és hogyan reagálhatnak azőket ért kibertámadásokra.
Cím és alcím
A kibertámadások és hatásuk az online márkák imázsára
Szerző
Duszan Józef Augustyn
Megjelenés ideje
2020
Hozzáférés szintje
Open Access
Nyelv
HUN
Terjedelem
77-86. p.
Tárgyszó
Kibermárka, kiberbizalom, PR, online biztonság, online márkák, márkabizalom, IKT-biztonság, adatvédelem
Változat
Kiadói változat
Egyéb azonosítók
MTMT: ISSN 2676-9042
A cikket/könyvrészletet tartalmazó dokumentum címe
Biztonságtudományi Szemle
A forrás folyóirat éve
2020
A forrás folyóirat évfolyama
2
A forrás folyóirat száma
különszám
Műfaj
Tudományos cikk
Egyetem
Óbudai Egyetem

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kapcsolat | Visszajelzés
Theme by 
Atmire NV
 

 

Böngészés

A teljes DSpace-benKategóriák és gyűjteményekMegjelenés dátumaSzerzőCímTárgyszóA gyűjteménybenMegjelenés dátumaSzerzőCímTárgyszó

Személyes felhasználói fiók

BejelentkezésRegisztráció

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kapcsolat | Visszajelzés
Theme by 
Atmire NV