| Saáry Réka | |
| Nagy Zsófia | |
| 2023-07-12T15:47:56Z | |
| 2023-07-12T15:47:56Z | |
| 2015 | |
| http://hdl.handle.net/20.500.14044/23862 | |
dc.format | pdf | |
| HUN | |
| Óbudai Egyetem | |
| MI KELL A GAMERNEK, AVAGY HOGYAN HASZNÁLJUK A VIDEOJÁTÉKOKAT A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓBAN? | |
| Hallgatói dolgozatok / TDK dolgozatok | |
| Teljes szöveg csak az Óbudai Egyetem IP tartományában elérhető! | |
| Óbudai Egyetem | |
| Budapest | |
| Keleti Károly Gazdasági Kar | |
| Óbudai Egyetem | |
| Videojátékok | |
| marketingkommunikáció | |
| reklám | |
| gamer | |
| kérdőíves felmérés | |
| TDK dolgozat | |
| 68 p. | |