AZ ÉLMÉNYSZERŰ ELEKTROTECHNIKAOKTATÁS SZÜKSÉGESSÉGE, LEHETŐSÉGEI ÉS MÓDJAI A KÖZÉPISKOLAI SZAKKÉPZÉSBEN
Sanda István Dániel | ||
Szuromi Béla | ||
2023-07-12T15:27:01Z | ||
2023-07-12T15:27:01Z | ||
2016 | ||
http://hdl.handle.net/20.500.14044/23612 | ||
dc.format | ||
HUN | ||
Óbudai Egyetem | ||
AZ ÉLMÉNYSZERŰ ELEKTROTECHNIKAOKTATÁS SZÜKSÉGESSÉGE, LEHETŐSÉGEI ÉS MÓDJAI A KÖZÉPISKOLAI SZAKKÉPZÉSBEN | ||
Hallgatói dolgozatok / TDK dolgozatok | ||
Teljes szöveg csak az Óbudai Egyetem IP tartományában elérhető! | ||
Óbudai Egyetem | ||
Budapest | ||
Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ | ||
Óbudai Egyetem | ||
eletrkotechnika | ||
passzív áramkörök | ||
élményszerű oktatás | ||
egyperces áramkörök | ||
rádió | ||
kérdőíves kutatás | ||
TDK dolgozat | ||
59 p. |