A reklamációkezelési folyamat fejlesztése a visszatérő reklamációk csökkentése érdekében a Dunapack Kft-nél
Megtekintés/ Megnyitás
Metaadat
Teljes megjelenítés
Link a dokumentumra való hivatkozáshoz:
Gyűjtemény
- Cím és alcím
- A reklamációkezelési folyamat fejlesztése a visszatérő reklamációk csökkentése érdekében a Dunapack Kft-nél
- Szerző
- Hagemann Petra
- Megjelenés ideje
- 2016
- Témavezető
- Kertész Zoltán
- Kurgyis Illés
- Hozzáférés szintje
- Teljes szöveg csak az Óbudai Egyetem IP tartományában elérhető!
- Kiadó
- Óbudai Egyetem
- Nyelv
- HUN
- Műfaj
- szakdolgozat
- Egyetem
- Óbudai Egyetem
- Kar
- Rejtő Sándor Könnyűipari és Környezetmérnöki Kar