Újgenerációs digitális marketing - Igényteremtés a kozmetikai iparban blogokon és videócsatornákon keresztül
Megtekintés/ Megnyitás
Metaadat
Teljes megjelenítés
Link a dokumentumra való hivatkozáshoz:
Gyűjtemény
- Keleti Károly Gazdasági Kar [2621]
- Cím és alcím
- Újgenerációs digitális marketing - Igényteremtés a kozmetikai iparban blogokon és videócsatornákon keresztül
- Szerző
- Kovács Nóra
- Megjelenés ideje
- 2016
- Témavezető
- Tóth-Bordásné Dr. Marosi Ildikó
- Hozzáférés szintje
- Teljes szöveg csak az Óbudai Egyetem IP tartományában elérhető!
- Kiadó
- Óbudai Egyetem
- Nyelv
- HUN
- Műfaj
- szakdolgozat
- Egyetem
- Óbudai Egyetem
- Kar
- Keleti Károly Gazdasági Kar