Keleti Károly Gazdasági Kar: Nemrég beküldött
Találatok megtekintése: 1201-1220 összesen: 3215
-
Az Amper 99 Kft. üzleti kommunikációs stratégiája
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Egy hazai vállalkozás marketing stratégiai elemzése
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Az edzők, mint vezetők kvalitásainak vizsgálata
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Értékesítés támogatás a közösségi médiában a Magyar Telekomnál
(Óbudai Egyetem, 2018) -
A fiatalok vásárlásának tudatossága
(Óbudai Egyetem, 2018) -
A Báj-Natúr Bt. marketing tevékenységének elemzése, új marketing lehetőségek vizsgálata
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Generációs marketing, avagy a nemzedékek sportolási szokásai
(Óbudai Egyetem, 2018) -
A PaleoCentrum Kft. marketingkommunikációs stratégiájának elemzés
(Óbudai Egyetem, 2018) -
A nemzetközi munkakörnyezet pozitív és negatív aspektusai
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Ahogy a Blöki Borbély dolgozik, egy kisvállalkozás működésének elemzése.
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Iskolaszövetkezetek Marketingkommunikációja Magyarországon
(Óbudai Egyetem, 2018) -
A médiatartalmakkal kapcsolatos fogyasztói attitűdök vizsgálata
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Vásárlói utazás (customer journey) elemzése egy nemzetközi futárszolgálat, a GLS példáján
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Az elektromos cigaretta vásárlást befolyásoló tényezők empirikus vizsgálata
(Óbudai Egyetem, 2018) -
A BKV Zrt. tevékenységének hulladékgazdálkodási szempontú elemzése
(Óbudai Egyetem, 2018) -
A kockázatkezelési rendszer fejlesztése az MVM Paksi Atomerőmű Zrt.-ben
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Agilis projekttervezés és megvalósítása a gyakorlatban.
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Egy építőipai vállalkozás profilbővítése
(Óbudai Egyetem, 2018) -
A 4-es metró beruházás kritikai értékelése projektmenedzseri szemszögből
(Óbudai Egyetem, 2018) -
A 4-es metró projekt megvalósítása
(Óbudai Egyetem, 2018)