Keleti Károly Gazdasági Kar: Recent submissions
Now showing items 1161-1180 of 3203
-
Standard cost kalkuláció fejlesztése a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft.-nél
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Judo, mint üzlet
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Az üzleti intelligencia szerpe a stratégiai menedzsmentben és döntéshozatalban
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Új termék piacravezetése a Mettler-Toledo Kft. példáján keresztül
(Óbudai Egyetem, 2018) -
A YouTube helye a marketingkommunikációban
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Projekt kivitelezése multinacionális környezetben, termék bevezetésének folyamata
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Az energiaválság hatásai és megoldásai
(Óbudai Egyetem, 2018) -
A Marks & Spencer márkastratégiájának vizsgálata a magyar piacon
(Óbudai Egyetem, 2018) -
A MÁV-START Zrt. vevőorientáltságának vizsgálata
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Válság- és változásmenedzsment egy konkrét példán
(Óbudai Egyetem, 2018) -
A FINA “Vizes” Világbajnokság marketingkommunikációja
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Kézműves sör márka fejlesztése és piaci bevezetése Magyarországon
(Óbudai Egyetem, 2018) -
QUORN BEVEZETÉSE A MAGYAR PIACRA
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Fogyasztói magatartás vizsgálata a magyarországi használtruha piacon
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Ázsia Túra-Asia Race tematikus turisztikai termék fejlesztése
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Változás és válságmenedzsment a marketing eszközeivel
(Óbudai Egyetem, 2018) -
Egyedi ruhák kutyáknak és gazdáiknak: Új márka piaci bevezetése
(Óbudai Egyetem, 2018) -
A dohányiparban használt marketingkommunikációs eszközök vizsgálata
(Óbudai Egyetem, 2018)