| Nagy, Ferenc | |
| 2025-01-16T11:58:36Z | |
| 2025-01-16T11:58:36Z | |
| 2021-05-15 | |
| http://hdl.handle.net/20.500.14044/27667 | |
dc.format | PDF | hu_HU |
| en | hu_HU |
| Különféle fizika-szinkronizációs technikák megvalósítása hálózati valós idejű játékokban | hu_HU |
| Csak a ÓE IP-cím tartományából elérhető | hu_HU |
| Óbudai Egyetem | hu_HU |
| 2021 | |
| Budapest | hu_HU |
| Neumann János Informatikai Kar | hu_HU |
| Óbudai Egyetem | hu_HU |
| Műszaki tudományok - informatikai tudományok | hu_HU |
| Szakdolgozat | hu_HU |
local.tempfieldCollections | Hallgatói dolgozatok | hu_HU |
| 57 p. | hu_HU |
local.consultantName | Szabó-Resch, Miklós Zsolt | |