| Rubóczki, Edit Szilvia | |
| 2024-01-18T09:58:55Z | |
| 2024-01-18T09:58:55Z | |
| 2022-12-09 | |
| 2676-9042 | hu_HU |
| http://hdl.handle.net/20.500.14044/25383 | |
dc.format | PDF | hu_HU |
| hu | hu_HU |
| Játékosított megoldások a digitális oktatásban | hu_HU |
| Gamification in Digital Education | hu_HU |
| Open access | hu_HU |
| Óbudai Egyetem | hu_HU |
| Budapest | hu_HU |
| Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kar | hu_HU |
| Óbudai Egyetem | hu_HU |
| Bölcsészettudományok - neveléstudományok | hu_HU |
| játékosítás | hu_HU |
| digitális oktatás | hu_HU |
| online tanulás | hu_HU |
| gamifikált online platformok | hu_HU |
| játékosított értékelési rendszer | hu_HU |
| gamification | hu_HU |
| digital education | hu_HU |
| online learning | hu_HU |
| gamified online platforms | hu_HU |
| gamified assessment system | hu_HU |
| Tudományos cikk | hu_HU |
| Biztonságátudományi Szemle | hu_HU |
local.tempfieldCollections | Folyóiratcikkek | hu_HU |
| Kiadói változat | hu_HU |
| 109-122 p. | hu_HU |
| 2. különszám | hu_HU |
| 4. évf. | hu_HU |
| 2022 | hu_HU |
| Óbudai Egyetem | hu_HU |