Óbudai Egyetem Digitális Archívum
    • magyar
    • English
  • magyar 
    • magyar
    • English
  • Bejelentkezés
Megtekintés 
  •   DSpace kezdőoldal
  • 5. Folyóiratcikkek
  • Biztonságtudományi Szemle
  • Megtekintés
  •   DSpace kezdőoldal
  • 5. Folyóiratcikkek
  • Biztonságtudományi Szemle
  • Megtekintés
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Játékosított megoldások a digitális oktatásban

Thumbnail
Megtekintés/Megnyitás
Biztonságtudományi Szemle_2022_4_evf_2_ksz_08.pdf (356.5KB)
Metaadat
Teljes megjelenítés
Link a dokumentumra való hivatkozáshoz:
http://hdl.handle.net/20.500.14044/25383
Gyűjtemény
  • Biztonságtudományi Szemle [290]
Cím és alcím
Játékosított megoldások a digitális oktatásban
Cím és alcím más nyelven
Gamification in Digital Education
Szerző
Rubóczki, Edit Szilvia
Megjelenés ideje
2022-12-09
Hozzáférés szintje
Open access
ISSN, e-ISSN
2676-9042
Nyelv
hu
Terjedelem
109-122 p.
Tárgyszó
játékosítás, digitális oktatás, online tanulás, gamifikált online platformok, játékosított értékelési rendszer, gamification, digital education, online learning, gamified online platforms, gamified assessment system
Változat
Kiadói változat
A cikket/könyvrészletet tartalmazó dokumentum címe
Biztonságátudományi Szemle
A forrás folyóirat éve
2022
A forrás folyóirat évfolyama
4. évf.
A forrás folyóirat száma
2. különszám
Műfaj
Tudományos cikk
Tudományterület
Bölcsészettudományok - neveléstudományok
Egyetem
Óbudai Egyetem
Kar
Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kar

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kapcsolat | Visszajelzés
Theme by 
Atmire NV
 

 

Böngészés

A teljes DSpace-benKategóriák és gyűjteményekMegjelenés dátumaSzerzőCímTárgyszóA gyűjteménybenMegjelenés dátumaSzerzőCímTárgyszó

Személyes felhasználói fiók

BejelentkezésRegisztráció

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kapcsolat | Visszajelzés
Theme by 
Atmire NV