| Reicher Regina Zsuzsánna | |
| Zeller Ádám | |
| Rapi Noémi | |
| 2023-07-12T15:47:04Z | |
| 2023-07-12T15:47:04Z | |
| 2017 | |
| http://hdl.handle.net/20.500.14044/23715 | |
dc.format | pdf | |
| HUN | |
| Óbudai Egyetem | |
| INNOVÁCIÓK A SZIMULÁTOROK
VILÁGÁBAN | |
| Hallgatói dolgozatok / TDK dolgozatok | |
| Teljes szöveg csak az Óbudai Egyetem IP tartományában elérhető! | |
| Óbudai Egyetem | |
| Budapest | |
| Keleti Károly Gazdasági Kar | |
| Óbudai Egyetem | |
| virtuális valóság | |
| szimulátorok világa | |
| technológiai fejlődés | |
| virtuális valóság hatásai | |
| lehetőségei | |
| piaci helyzet | |
| szórakoztató szimulátortermek | |
| oktatás | |
| TDK dolgozat | |
| 34 p. | |