HAGYOMÁNYOS ÉS ONLINE MÁRKAÉPÍTÉS AZ OTP BANK PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
Megtekintés/ Megnyitás
Metaadat
Teljes megjelenítés
Link a dokumentumra való hivatkozáshoz:
Gyűjtemény
- Cím és alcím
- HAGYOMÁNYOS ÉS ONLINE MÁRKAÉPÍTÉS AZ OTP BANK PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
- Szerző
- Fenyvesi Anna
- Megjelenés ideje
- 2016
- Témavezető
- Saáry Réka
- Hozzáférés szintje
- Teljes szöveg csak az Óbudai Egyetem IP tartományában elérhető!
- Kiadó
- Óbudai Egyetem
- Nyelv
- HUN
- Terjedelem
- 90 p.
- Tárgyszó
- márka, fogyasztók, vállalat, márkaépítés, márkaérték, márkaígéret, Aaker-modell, márkarezonancia, arculat, szlogen, reklám, sajtó, rádió, televízió, mozi, direkt marketing, public relation, eseménymarketing
- Dokumentumtípus
- Hallgatói dolgozatok / TDK dolgozatok
- Műfaj
- TDK dolgozat
- Egyetem
- Óbudai Egyetem
- Kar
- Keleti Károly Gazdasági Kar