Show simple item record

Mészáros, Ádám
Csiszárik-Kocsir, Ágnes
2024-12-17T08:47:07Z
2024-12-17T08:47:07Z
2024-12-12
2676-9042hu_HU
http://hdl.handle.net/20.500.14044/27591
A biztonság fogalma sokféleképpen megjelenhet a különböző fizikai biztonságoktól, a szellemi, érzelmi biztonságig. Napjaink újraírt gazdasági rendszere, a szervezetek működése olyan új kompetenciákat és készségeket igényel, melyekkel korábban csak elvétve találkoztunk. Ilyen új elvárások az agilis személetmód, a projektorientáció, de a csapatmunka is korábban nem látott szerepre tett szert. Az agilis módszertanokban is a csapatmunka és felelősség kiemelt fontosságú, mely szerves része a biztonságos közeg. A tanulmányaikat folytatónak is szükségük van a biztonságérzetre a megfelelő teljesítményért, mely a csapatban való munkavégzésre is igaz. Az oktatásban, a pszichológiai biztonságra számos tényező hathat. Tanulmányunk célja, hogy megvizsgálja azokat a pszic hológiai biztonsági tényezőket, melyek megjelennek egy-egy csapatban végzett feladat során egy primer kvantitatív kutatás eredményei alapjánhu_HU
The concept of security can take many forms, from physical security to mental and emotional security. Today's rewritten economic system and the way organisations operate require new competences and skills that we have rarely seen before. Such new requirements include an agile approach, project orientation, but also teamwork, which has taken on a role never seen before. Agile methodologies also emphasise teamwork and responsibility, which is an integr al part of a safe environment. Students also need a sense of security to perform well, which is also true for working in a team. In education, psychological safety can be affected by a number of factors. The aim of our study is to investigate the psycholog ical safety factors that appear during a team task based on the results of a primary quantitative research.hu_HU
dc.formatPDFhu_HU
huhu_HU
A pszichológiai biztonság egyes elemeinek megjelenése az oktatásban a csapatfeladatok abszolválása soránhu_HU
The emergence of elements of psychological safety in education during the completion of team taskshu_HU
Open accesshu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
Budapesthu_HU
Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Karhu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
Társadalomtudományok - multidiszciplináris társadalomtudományokhu_HU
biztonsághu_HU
csapatmunkahu_HU
projektszemlélethu_HU
oktatáshu_HU
pszichológiai biztonsághu_HU
Tudományos cikkhu_HU
Biztonságtudományi Szemlehu_HU
local.tempfieldCollectionsHallgatói dolgozatokhu_HU
Kiadói változathu_HU
10 p.hu_HU
4. sz.hu_HU
6. évfhu_HU
2024hu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record