| Alves Moreira, Ana I. | |
| Jakobi, Antonia L. P. | |
| 2024-01-15T12:44:02Z | |
| 2024-01-15T12:44:02Z | |
| 2022-10-25 | |
| 2676-9042 | hu_HU |
| http://hdl.handle.net/20.500.14044/25360 | |
dc.format | PDF | hu_HU |
| en | hu_HU |
| Expert and non-expert perspectives on AI’s impact on skills and competencies and education | hu_HU |
| Szakértői és nem szakértői perspektí- vák az MI készségekre, kompetenciákra és oktatásra gyakorolt hatásáró | hu_HU |
| Open access | hu_HU |
| Óbudai Egyetem | hu_HU |
| Budapest | hu_HU |
| Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kar | hu_HU |
| Óbudai Egyetem | hu_HU |
| Műszaki tudományok - informatikai tudományok | hu_HU |
| artificial Intelligence | hu_HU |
| skills and compe- tencies | hu_HU |
| education | hu_HU |
| labour market | hu_HU |
| qualitative research | hu_HU |
| mesterséges intelligencia | hu_HU |
| készségek és kompetenciák | hu_HU |
| oktatás | hu_HU |
| munkaerő piac | hu_HU |
| kvalitatív kutatás | hu_HU |
| Tudományos cikk | hu_HU |
| Biztonságtudományi Szemle | hu_HU |
local.tempfieldCollections | Folyóiratcikkek | hu_HU |
| Kiadói változat | hu_HU |
| 65-78 p. | hu_HU |
| 1. különszám | hu_HU |
| 4. évf. | hu_HU |
| 2022 | hu_HU |
| Óbudai Egyetem | hu_HU |