The Experiences Of Running “Advanced Technical English”Courses For Engineering Students At Donát Bánki Faculty Of Mechanical And Safety Engineering,Óbuda University
Kovács Éva
2023-07-12T17:10:50Z
2023-07-12T17:10:50Z
2021
http://hdl.handle.net/20.500.14044/24395
Jelen cikk megírásával az a célom, hogy részletesen bemutassam a kurzustervezés, tananyagfejlesztés, tantárgy végrehajtás, hallgatói visszajelzés és értékelés folyamatát. Ez ahhoz szükséges, hogy javaslatokat fogalmazzak meg az angol nyelvet magas szinten bíró műszaki- és mérnökhallgatók számára a jövőben kidolgozandó angol nyelvű műszaki szaknyelvi képzés tervezéséhez a felsőoktatásban. A “Felsőfokú műszaki angol” nevet viselő tantárgy oktatása az Óbudai Egyetem Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Karán két egymást követő tanévben, 2015-ben és 2016-ban zajlott. A jövőbeli továbbfejlesztés, elméleti és gyakorlati kidolgozás érdekében lefektetem a Feladatorientált Felkészítés koncepciójának néhány meghatározó alappillérét, amelyet elsőként itt teszek meg.
dc.format
PDF
ENG
The Experiences Of Running “Advanced Technical English”Courses For Engineering Students At Donát Bánki Faculty Of Mechanical And Safety Engineering,Óbuda University