Show simple item record

Kovács Éva
2023-07-12T17:10:50Z
2023-07-12T17:10:50Z
2021
http://hdl.handle.net/20.500.14044/24395
Jelen cikk megírásával az a célom, hogy részletesen bemutassam a kurzustervezés, tananyagfejlesztés, tantárgy végrehajtás, hallgatói visszajelzés és értékelés folyamatát. Ez ahhoz szükséges, hogy javaslatokat fogalmazzak meg az angol nyelvet magas szinten bíró műszaki- és mérnökhallgatók számára a jövőben kidolgozandó angol nyelvű műszaki szaknyelvi képzés tervezéséhez a felsőoktatásban. A “Felsőfokú műszaki angol” nevet viselő tantárgy oktatása az Óbudai Egyetem Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Karán két egymást követő tanévben, 2015-ben és 2016-ban zajlott. A jövőbeli továbbfejlesztés, elméleti és gyakorlati kidolgozás érdekében lefektetem a Feladatorientált Felkészítés koncepciójának néhány meghatározó alappillérét, amelyet elsőként itt teszek meg.
dc.formatPDF
ENG
The Experiences Of Running “Advanced Technical English”Courses For Engineering Students At Donát Bánki Faculty Of Mechanical And Safety Engineering,Óbuda University
Open Access
Szerző
Budapest
Óbudai Egyetem
kurzustervezés
szaknyelv
nyelvvizsga-felkészítés
műszaki angol
visszahatás
Tudományos cikk
Biztonságtudományi Szemle
local.tempfieldCollectionsFolyóiratcikkek
ISSN 2676-9042
Kiadói változat
65-78. p.
1
3
2021
Óbudai Egyetem


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record