INTERAKTÍV PROGRAMOZÁS OKTATÁS GÉPI LÁTÁSSAL TÁMOGATVA
Kertész Gábor | ||
Ráncsik Áron | ||
2023-07-12T15:08:47Z | ||
2023-07-12T15:08:47Z | ||
2019 | ||
http://hdl.handle.net/20.500.14044/23332 | ||
dc.format | ||
HUN | ||
Óbudai Egyetem | ||
INTERAKTÍV PROGRAMOZÁS OKTATÁS GÉPI LÁTÁSSAL TÁMOGATVA | ||
Hallgatói dolgozatok / TDK dolgozatok | ||
Teljes szöveg csak az Óbudai Egyetem IP tartományában elérhető! | ||
Óbudai Egyetem | ||
Budapest | ||
Neumann János Informatikai Kar | ||
Óbudai Egyetem | ||
oktatás | ||
oktatásmódszertan | ||
gépi látás módszer | ||
programozás tanulás | ||
interaktív programozás | ||
játék | ||
Microsoft Kinect szenzor | ||
robosztus módszer | ||
OpenCV nyílt forráskódú könyvtár | ||
virtuális objektum | ||
kamera | ||
Lyukkamera modell | ||
kamera mátrix | ||
torzítási mátrix | ||
TDK dolgozat | ||
17 p. |