| Kertész Gábor | |
| Ráncsik Áron | |
| 2023-07-12T15:08:47Z | |
| 2023-07-12T15:08:47Z | |
| 2019 | |
| http://hdl.handle.net/20.500.14044/23332 | |
dc.format | pdf | |
| HUN | |
| Óbudai Egyetem | |
| INTERAKTÍV PROGRAMOZÁS OKTATÁS GÉPI LÁTÁSSAL TÁMOGATVA | |
| Hallgatói dolgozatok / TDK dolgozatok | |
| Teljes szöveg csak az Óbudai Egyetem IP tartományában elérhető! | |
| Óbudai Egyetem | |
| Budapest | |
| Neumann János Informatikai Kar | |
| Óbudai Egyetem | |
| oktatás | |
| oktatásmódszertan | |
| gépi látás módszer | |
| programozás tanulás | |
| interaktív programozás | |
| játék | |
| Microsoft Kinect szenzor | |
| robosztus módszer | |
| OpenCV nyílt forráskódú könyvtár | |
| virtuális objektum | |
| kamera | |
| Lyukkamera modell | |
| kamera mátrix | |
| torzítási mátrix | |
| TDK dolgozat | |
| 17 p. | |