A VULKAN ÉS A BOOST BEMUTATÁSA EGY 3D ENGINE FEJLESZTÉSÉN KERESZTÜL
Szabó-Resch Miklós Zsolt | ||
Oláh Zoltán | ||
2023-07-12T15:08:46Z | ||
2023-07-12T15:08:46Z | ||
2019 | ||
http://hdl.handle.net/20.500.14044/23330 | ||
dc.format | ||
HUN | ||
Óbudai Egyetem | ||
A VULKAN ÉS A BOOST BEMUTATÁSA EGY 3D ENGINE FEJLESZTÉSÉN KERESZTÜL | ||
Hallgatói dolgozatok / TDK dolgozatok | ||
Teljes szöveg csak az Óbudai Egyetem IP tartományában elérhető! | ||
Óbudai Egyetem | ||
Budapest | ||
Neumann János Informatikai Kar | ||
Óbudai Egyetem | ||
grafikai programozás | ||
videójáték | ||
Vulkan API | ||
3D engine | ||
Boost | ||
Boost C ++ programozási nyelv könyvtárak | ||
CPU | ||
GPU | ||
3D grafika API | ||
számítástechnikai API | ||
TDK dolgozat | ||
43 p. |