| Molnár András | |
| Stojcsics Dániel | |
| Horváth Tamás Attila | |
| Veress Péter | |
| 2023-07-12T15:08:27Z | |
| 2023-07-12T15:08:27Z | |
| 2018 | |
| http://hdl.handle.net/20.500.14044/23266 | |
dc.format | pdf | |
| HUN | |
| Óbudai Egyetem | |
| KITERJESZTETT VALÓSÁG FELHASZNÁLÁSA OKTATÁSI CÉLOKRA | |
| Hallgatói dolgozatok / TDK dolgozatok | |
| Teljes szöveg csak az Óbudai Egyetem IP tartományában elérhető! | |
| Óbudai Egyetem | |
| Budapest | |
| Neumann János Informatikai Kar | |
| Óbudai Egyetem | |
| Kiterjesztett valóság | |
| oktatás | |
| Microsoft Kinect | |
| Kinect szenzor | |
| képfeldolgozás | |
| TDK dolgozat | |
| 30 p. | |