Procedurális környezet generálás megvalósítása és optimalizálása
| Szénási Sándor | ||
| Marton Attila István | ||
| 2023-07-12T15:08:22Z | ||
| 2023-07-12T15:08:22Z | ||
| 2018 | ||
| http://hdl.handle.net/20.500.14044/23250 | ||
| dc.format | ||
| HUN | ||
| Óbudai Egyetem | ||
| Procedurális környezet generálás megvalósítása és optimalizálása | ||
| Hallgatói dolgozatok / TDK dolgozatok | ||
| Teljes szöveg csak az Óbudai Egyetem IP tartományában elérhető! | ||
| Óbudai Egyetem | ||
| Budapest | ||
| Neumann János Informatikai Kar | ||
| Óbudai Egyetem | ||
| Grafika | ||
| procedurális tartalom generálás | ||
| videójáték | ||
| PCG | ||
| háttérkészítés | ||
| TDK dolgozat | ||
| 49 p. |
