A telefonközpontok és a biztonságérzetünk összefüggései a COVID-19 járvány idején

Megtekintés/ Megnyitás
Metaadat
Teljes megjelenítés
Link a dokumentumra való hivatkozáshoz:
Gyűjtemény
Absztrakt
Fontosnak tartom, hogy rávilágítsak a kutatási területem létjogosultságára, és ezen cikk relevanciájára, illetve a biztonságtudományi területen belüli értékére. A kutatásom a call centereket, telefonközpontokat helyezi origóba. Az időben nem kell messzire menni, hogy láthatóvá váljon a telefonközpontok működtetése a biztonságunk egyik alapköve lett. A COVID 19-es világjárvány megjelenésével bizonyított a téma mivolta, hisz a pandémia által érintett országokban mi volt az első intézkedések egyike? - felállítottak országosan, vagy régiónként, megyénként telefonos központokat. Minden ország számára fontos volt a központok kialakítása, ezen csatornát használhatták a bejelentések eszközlésére, illetve a különböző hatóságokat is telefonközpontok segítségével navigálták, továbbá alkalmas az állampolgárok tájékozódására. A járvánnyal szembeni egyik védekezési lehetőség a távolságtartás és a találkozók kerülése, ezen védekezési lehetőség biztosítását nagyban segítette a módszeresen és feladatorientáltan létrehozott telefonközpontok működése.
- Cím és alcím
- A telefonközpontok és a biztonságérzetünk összefüggései a COVID-19 járvány idején
- Szerző
- Hajdu Beáta
- Megjelenés ideje
- 2021
- Hozzáférés szintje
- Open Access
- Nyelv
- HUN
- Terjedelem
- 85-93. p.
- Tárgyszó
- telefonközpont, biztonságtudatosság, humán erőforrás, COVID-19
- Változat
- Kiadói változat
- Egyéb azonosítók
- MTMT: ISSN 2676-9042
- A cikket/könyvrészletet tartalmazó dokumentum címe
- Biztonságtudományi Szemle
- A forrás folyóirat éve
- 2021
- A forrás folyóirat évfolyama
- 3
- A forrás folyóirat száma
- 2
- Műfaj
- Tudományos cikk
- Egyetem
- Óbudai Egyetem