Show simple item record

Czifra, György
2025-07-15T12:08:46Z
2025-07-15T12:08:46Z
2017
http://hdl.handle.net/20.500.14044/30735
A projekt alapú oktatás napjainkban gyakran hangsúlyozott fogalom. Cikkünkben kísérletet teszünk arra, hogy meghatározzuk a projekt alapú oktatás főbb alapelveit, a környezet által támasztott elvárásokat, definiáljuk azokat a megoldásokat, amelyekkel meg lehet felelni a munkaerőpiac igényeinek. Kutatjuk a megvalósítás akadályait, feltárjuk a nehézségek fő forrásait és választ keresünk arra a kérdésre, hogy a mérnökképzés folyamatában a projekt alapú oktatást lehetőségnek vagy inkább kényszernek, esetleg elvárásnak vagy igénynek lehet -e tekinteni. Néhány megvalósított elképzelésen keresztül bemutatjuk azokat a szempontokat, amelyek alapján használható módszert lehet kialakítani a versenyképes mérnökképzés tekintetében.hu_HU
dc.description.abstracthu_HU
dc.formatPdfhu_HU
huhu_HU
Projekt alapú oktatás – lehetőség vagy kényszer?hu_HU
Open accesshu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
2017.05.23.hu_HU
Budapesthu_HU
Rejtő Sándor Könnyűipari és Környezetmérnöki Karhu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
Bölcsészettudományok - neveléstudományokhu_HU
projekt alapú oktatáshu_HU
felelőséghu_HU
kényszerhu_HU
mérnökképzéshu_HU
Konferenciaközleményhu_HU
Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban-nemzetközi konferenciahu_HU
local.tempfieldCollectionsKönyvrészletekhu_HU
7hu_HU
Kiadói változathu_HU
8hu_HU
HAZAI ÉS KÜLFÖLDI MODELLEK A PROJEKTOKTATÁSBANhu_HU
2017
2017hu_HU
Óbudai Egyetemhu_HU
Budapesthu_HU


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record